Σε λίγο η αίθουσα ερημώθηκε, ησύχασε. Μόνο, πότε πότε, ακουγόταν πάνω στη σκηνή ένα ανεπαίσθητο σούρσιμο ανάμεσα στις κουρτίνες
Τάκης Κουφόπουλος
"Ο ηθοποιός"

Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010

Μπουτάρης vs. Γκιουλέκα, από το protagon

http://www.ert.gr/aerialphoto/photos/big_new/thessaloniki/thessaloniki_8.jpg
Γιάνης Βαρουφάκης: Νομίζετε ότι η Θεσσαλονίκη μπορεί να ξεφύγει από τον ασφυκτικό εναγκαλισμό με τον εθνικισμό και την ξενοφοβία; Να ξαναγίνει κοσμοπολίτισσα; Να νιώσει νοσταλγία για την πολυ-πολιτισμικότητα του παρελθόντος της; Εσείς τι μπορείτε να κάνετε για αυτό;
Πιστεύω ότι η πολυπολιτισμικότητα θα εκδηλωθεί στην κοινωνική μας ζωή μόλις η πόλη αρχίσει να αναπνέει σε ένα κλίμα ελεύθερης ανταλλαγής απόψεων και ιδεών. Δεν έχω καμιά αμφιβολία για το ότι η πόλη θα αρχίσει να ξαναβρίσκει τον εαυτό της με το που οι Θεσσαλονικείς θα νοιώσουν τις πρώτες ζωογόνες ανάσες της αλλαγής.

Xρήστος Xωμενίδης: Ποια είναι η μεγαλύτερη δημοσιογραφική σας επιτυχία; Μεγαλύτερη επιτυχία στη δημοσιογραφική μου πορεία θεωρώ τη σχέση εμπιστοσύνης που ανέπτυξα με τους συμπολίτες μου, και ήταν αποτέλεσμα της συνέπειας και της σκληρής καθημερινής δουλειάς επί πολλά χρόνια. Μια σχέση που εξελίχθηκε σε άρρηκτο δεσμό με τους Θεσσαλονικείς οι οποίοι με τίμησαν τέσσερις φορές με την εμπιστοσύνη τους και με εξέλεξαν στην Βουλή.
Κώστας Γκιουλέκας: "Δεν έχω παρελθόν στον Δήμο. Δεν είμαι συνέχεια κανενός."
http://filologos10.files.wordpress.com/2010/09/thessaloniki500px.jpg?w=500&h=130